marți, 15 iunie 2010

TVR reia tradiţia înregistrărilor pieselor de teatru

Televiziunea Română reia tradiţia înregistrărilor pieselor de teatru, după o pauză de mai mulţi ani, primul spectacol din această serie urmând să fie "Unde-i revolverul", de Gorgey Gabor, tradus de Zeno Fodor, în regia lui Mircea Cornişteanu, informează instituţia.

Pe 28 iunie, în Studioul 1 al TVR se va monta decorul spectacolului "Unde-i revolverul", de Gorgey Gabor, tradus de Zeno Fodor, în regia lui Mircea Cornişteanu.

Spectacolul face parte din proiectul Ruxandrei Ţuchel "Teatru pentru toţi" şi este produs în colaborare cu Teatrul Naţional "Marin Sorescu" din Craiova.


 

Piesa "Unde-i revolverul" va fi înregistrată în perioada 29 iunie - 4 iulie. Din distribuţie fac parte Horaţiu Mălăele, Valer Delakeza, Sorin Leoveanu, Angel Rababoc şi Marian Politic.

"Aşa cum am promis, am reuşit să readuc în actualitate teatrul TV. Mai întâi, am reintrodus emisiunile de teatru, pentru ca pasul către înregistrările de piese noi să vină firesc. După mai mulţi ani, teatrul revine în Televiziunea Română. La fel cum am ţinut să reluăm Cerbul de Aur, unul dintre marile proiecte ale TVR, stopat înaintea venirii mele, tot aşa am vrut să reînviem tradiţia teatrului TV. Am reuşit acest lucru, chiar şi în condiţiile dificile prin care trecem - fără Consiliu de Administraţie şi în plină criză financiară", declară Alexandru Sassu, directorul SRTV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Archive

Venetia

imagine 1 venetia imagine 2 venetia
imagine 3 venetia imagine 4 venetia

Colegii de BloG